reklama

Kniha BOLESŤ

Naše najväčšie víťazstvo nie je v tom, že nikdy nezlyháme, ale v tom, že sa zdvihneme zakaždým, keď spadneme, ( Konfucius) Nie náhodou som si vybrala myšlienku, ktorá vystihuje nielen mňa, ale mnohé z nás, ktoré sa v živote nevzdávajú. Kniha BOLESŤ je moja osobná spoveď určitej etapy života, ktorú som prežila mladá a nepripravená.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Potrebovala som dávku odvahy, viery a podpory, že zvládnem dať na papier pocity a myšlienky, ktoré mnou zmietali toľko rokov. Teraz reálne držím v ruke knihu napísanú srdcom. Nie je len o bolesti, ale aj o pochopení prijať svoj život tak, ako nám ho osud nadelil. Kniha má pre mňa neskutočný význam. Čo som držala v srdci hlboko ukryté, má teraz reálnu podobu. Splnila moje očakávania viac ako som chcela. Otvorila srdcia mnohým, ktorí mi teraz píšu svoj príbeh a som im za to vďačná. Kniha mi priniesla nové priateľstvá, sny, ale hlavne pokoj v duši. Necítim sa sama pretože viem, že sama nie som. Každý máme v sebe skúsenosť, ktorá zanechala nejakú tú jazvu na duši. Je na nás, či sa necháme životom položiť, alebo zdvihneme hlavu a kráčame. Je zaujímavé ako mi život do cesty prináša ľudí a situácie, ktoré majú pre mňa neskutočný význam. Miroslavu Suballyovú zakladateľku organizácie Viac než šperk som osobne nepoznala. Napriek tomu som si vybrala jej organizáciu na podporu, pretože som súčasťou jej organizácie a ľudí, ktorí sa podieľajú na vytvorení budúcnosti pre deti, ktoré ju potrebujú. Kúpou knihy prispievate práve jej organizácii na pomoc deťom v Keni. Na krste knihy sme sa videli prvý krát, ale akoby sme sa poznali roky. Sú to zvláštne osudové stretnutia, ktoré sa nedajú vysvetliť. Tak ako stretnutie so Zuzkou Mesárošovou, ktorá je autorkou obálky knihy. Vystihla ju tak dokonale, že žiaden grafik by ju tak nevytvoril, ale len štetec v rukách ženy so srdcom. Som rada, že nás takto život spája. A teším sa na všetko, čo ma ešte čaká.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Andrea Krausová

Andrea Krausová

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Rebelka s nespútanou dušou. Niekto kto verí, že sny sa dokážu zmeniť na skutočnosť. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu