reklama

Režírujem si život.

Život nie je prechádzka ružovou záhradou, ale ani temnota. Nikto z nás nevie, koľko strán bude mať kniha nášho života, ale to, čo bude v nej je len zrkadlo našich snov a rozhodnutí.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Život je naozaj veľmi zvláštny. Presne vie, čo potrebujem. Ak som nešťastná určite stretnem niekoho, kto rozžiari môj deň, a ak som príliš šťastná zrazí ma na kolená, aby som si vážila všetko, čo mám. Mám pocit, že ma drží v rovnováhe. Lenže ja už chcem byť šťastná. Nechcem padať. To bolo moje rozhodnutie. A od vtedy mi život dáva do cesty ľudí, situácie a ja viem, že všetko je tak, ako má byť. Môj sen bol pomáhať druhým. Napĺňalo ma to spokojnosťou a môj život mal zmysel. Neviem, prečo sa ľudia tak menia, ale dnes tak málo ľudí dokáže povedať to jednoduché slovo "Ďakujem!" Prevalcovali ma na celej čiare. Svoje povolanie zdravotnej sestry som zavesila na klinec. Nevedela som, kto som a kde vlastne idem. Stratila som zmysel života. Spadla som na samé dno. Uplynul rok. Dnes som vďačná za všetko, čo ma stretlo. Otvorila som si srdce a začala som vnímať život úplne ináč. Toľko sa toho zmenilo. Stretla som neskutočne veľa zaujímavých ľudí, ktorí zmenili môj pohľad na život. Vystúpila som z davu a snažím sa ísť svojou cestou. Každý jeden deň bojujem s odsúdením okolia, pretože to nikto nechápe. Dlho ma to trápilo, ale svoj život si žijem sama a ak sa mi niekto otočil chrbtom je to vec jeho rozhodnutia. Pár ľudí z môjho života odišlo, pretože som sa posunula a oni stagnujú. Zrazu si nemáme, čo povedať. Je na čase, prestať sa trápiť a nechať ich ísť. Vlastne... stáť na mieste! Ja chcem ísť a to míľovými krokmi za svojimi snami, ktoré vo mne driemali. Čaká ma tvrdý boj, ale na to som zvyknutá, pretože cesta bez prekážok nie je cesta. Je to len prežívanie nudného života. Ja chcem žiť tak, aby každý deň za niečo stál. Myslím, že treba spadnúť, aby sme toho veľa pochopili. A kto nepochopí, na poslednej strane knihy svojho života ľutuje, čo všetko nestihol. A nechápe prečo nežil svoj život podľa toho ako chce, ale podľa pravidiel niekoho iného. Môj príbeh, ktorý si režírujem sama práve začína...

Andrea Krausová

Andrea Krausová

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Rebelka s nespútanou dušou. Niekto kto verí, že sny sa dokážu zmeniť na skutočnosť. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu