reklama

Úraz.

Moje narodeniny bol nezabudnuteľný deň. Prísť k úrazu sa môže podariť iba mne. Nechcela som otravovať naše zdravotníctvo, tak snáď to prejde. Neprešlo! Včera som pekne išla na chirurgiu, kde mi milý pán doktor povedal, že ma nevezme a mám prísť na druhý deň. To akože dnes.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Nezavážilo ani to, že som sestrička. Môžete aj skapať od bolesti. No tak som pekne večer využila služby našej pohotovosti aj to s malou dušičkou však otravovať vo večerných hodinách sa nepatrí, ale už to nešlo vydržať. A ochota lekára na pohotovosti ma utvrdila v tom, že netreba všetkých hádzať do jedného vreca. Dokonca aj veľký šéf prišiel posúdiť môj zúfalý stav. K pracovníkovi na RTG sa radšej nebudem vyjadrovať. Asi som ho vyrušila pri pozeraní dynamického seriálu Búrlivé víno. Jeho poznámky, čo tu robím som sa snažila odignorovať. Od dverí dokázal zhodnotiť, že ma bude zbytočne ožarovať. Najlepšie na tom všetkom je, že dnes som sa chcela objednať na magnetickú rezonanciu a termín 31.3 hovorí za všetko. Mala som akútne bolesti. Jedna vec je smutná. Lekár súkromnej chirurgickej ambulancie má všetok komfort pre svoju prácu, ale stratila sa v ňom ľudskosť. A lekári nemocnice sa o mňa postarali, tak ako sa patrí a majú môj obdiv, že napriek podmienkam, v ktorých pracujú zostávajú verní svojmu presvedčeniu o čom je povolanie lekára. A jedna vec, ruka sa mi síce zahojí, ale rúbanie dreva je asi mužská záležitosť [/content>

Andrea Krausová

Andrea Krausová

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Rebelka s nespútanou dušou. Niekto kto verí, že sny sa dokážu zmeniť na skutočnosť. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu